VAART-bericht van: "Pierre Verberght" <[email protected]>


Beste vrienden
Op het kanaal Wintam Brussel is 1000 meter ten zuiden de brug van Humbeek een 
duwbak gezonken
Hij is gewoon al varende doorgebroken de midden ligt op de bodem en voor- en 
achterschip steken twee meter boven water. Aan de Westkant van dit vaartuig is 
20 meter vaarruimte tussen schip en schuine wal.
Dinsdag rond 11 uur is de voorbijvaart alternatief vrijgegeven maar alleen in 
de daguren van 6 tot 22 uur. De duwbak met grond geladen is helemaal leeg 
gemaakt
Maar hij komt niet naar boven doordat er enkele beunen volgelopen zijn.
Er is nog geen idee hoe het verder moet.
Groetjes van de VBR nautisch adviseur Pierre Verberght



* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan