VAART-bericht van: john <[email protected]> onlangs ontving ik (john)van m'n veiligheids adviseur het bericht dat ik de dikte meting en nog enkele gegevens moest afgeven tbv de esso begrijp me niet verkeerd ik ben echt wel voor veilig werken aan boord maar de esso wil ook de facturen zien wat er aan boord is gerepareerd met de laatste klasse . Dit vindt ik persoonlijk erg ver gaan maar m'n veiligheids adviseur vindt dit alles wel ok en is niet bereidt mij hierin bij te staan want dit wordt door de esso ook van de zeevaart geeist . De laatste keer dat ik het heb gecheckt was m;n scheepje nog niet gekeurd om op zee te varen. het is toch wel een beetje raar om je adminisstratie bij een" vuller "op tafel te leggen 'Wat is het volgende dat esso van "öns" eist ?
* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
