VAART-bericht van: "Hein Danser" <[email protected]>
Hallo,<<Roelof schreef:Ik geloof in wonderen. Nu maar bidden dat daar één van in de Binnenvaart
plaatsvindt. >>Wanneer ik naar het verleden kijk en ook in het "dikke boek" neus, slaan mensen elkaar liever de hersens in dan dat ze samen werken. Of ben ik nu te pessimistisch?
* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
