Mana yg terasa lebih adil? Kalau perempuannya yg merasa dizalimi oleh
aturan2 yg ditetapkan laki2, ya mana yg terasa lebih adil?

--- In wanita-muslimah@yahoogroups.com, SUTIYOSO WIJANARKO WIJANARKO
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Mohon maaf,
> Kalau dalam penerapan hukum harus si B dulu atau si X dulu apa hal
tersebut nantinya tidak menimbulkan diskriminasi dan apakah hal
tersbut tidak  bertentangan dengan hak asasi manusia ? terimakasih.

> [...]
> keduanya perlu secara simultan. perempuan dan lelaki sama-sama perlu
> menahan pandangan. sama sama pula perlu berpakaian yang patut (dan
> Islam memberikan bagaimana pakaian yang patut untuk lelaki dan
> permpuan itu).
>
> Wass,
> Jehan

> Berhenti mailto:[EMAIL PROTECTED]
>
> This mailing list has a special spell casted to reject any
attachment ....

>  [EMAIL PROTECTED]
>
>     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
Service.