  From: L.Meilany
  To: wanita-muslimah@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, July 14, 2007 1:13 AM
  Subject: Re: [wanita-muslimah] Re: Palestina ..Oh... Palestina...

  Masalahnya sekarang Palestina mana yg mau dibela?
  Palestina Hamas yg menduduki jalur Gaza atau Palestina Fatah yg dapat sokongan
  dari negara2 Eropa dan Israel?
  Palestina Hamas saling menyerang dengan Palestina Fatah.
  Akibatnya banyak Palestina Hamas ngungsi dibukakan jalan oleh Israel untuk
menuju Suriah
  dan Mesir.

  Salam
  l.meilany