*RAHSIA AYAT PENGASIH NABI YUSUF
*
Bacalah Surah Yusuf Ayat 4

Bermaksud:"Ingatlah ketika Yusuf berkata kepada ayahnya," Wahai Ayahku,
sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas buah bintang, matahari dan bulan
kelihatan semuanya sujud kepadaku..."

Kemudian sambung Surah Thaahaa Ayat 39

Bermaksud:"Dan aku telah melimpahkan kepadamu kasih sayang yang datang
dariku, dan supaya kamu di asuh di bawah pengawasanku."(Qs.thaahaa:39)

Caranya:Setiap kali bertemu atau bersua dengan kekasih/ suami, bacalah kedua
ayat ini.

Utk dapatkan kesan yg baik, hendaklah diamalkan selalu membaca dihadapannya.
Tidak perlu membaca dengan kuat, memadailah dgn hanya membaca di dalam
hati.Selain itu, agar dikasihi masyarakat, bacalah kedua2 ayat ini setiap
kali lepas solat sebanyak 3 kali.

* Penting! Anda dilarang sama sekali menggunakan ayat ini dgn tujuan yg
tidak baik

Noor Shamsinar bt Hj Ismail
Islamic Financial Consultant
MAAKL MUTUAL BERHAD