Elkarrizketa hau atera berri dute Enpresa Digitalean:
http://www.enpresadigitala.net/euskera/famosos/entrevista_concreta.jsp?id=250

Oker ez banago, esaten den gehiena Gaztelaniazko Wikipediari buruz da eta
Euskarazko Wikipedia existitzen denik ere ez da aipatzen. Asmo txarrik
gabe egin dutela suposatzen dut baina hala ere, Wikipedia bere osotasunean
zer den eta Euskal Herritarrok nola parte hartzen dugun txarto irudikatu
dutela uste dut.

¿Zer uste duzue zuek?

Txopi.