Mihajlo, jel mozes da posaljes slike sa 4. regionalne konferencije na ostavu,
u kategoriju slicnu ovoj:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Third_Regional_Conference_of_Wikimedia_Serbia

Ista molba vazi i za Anu, Ana znam da imas super slika i podeli ih sa
svima nama :).

Ocekujemo izvestaj, Filipe nadam se da ces naci bar malo vremena u
ovoj guzvi oko ispitnog
roka da sastavis neki tekst o tome. Ako bi bilo i ovih slika, to bi
bio pun efekat.
Da nam dokumentovanost bude bar na niovu prethodnih...

Posto nisam bio prvog dana, nisam video Mileta i ekipu. Jel postoje negde
okacene vesti nastale tim povodom, ako ima dobro bi dosao link do Vikivesti.

Konferencija je bila odlicna i sve ove slike i vesti treba da stvore
sliku onima koji
nisu bili sta su sve propustili, i da nam sledeci put obavezno dodju.