> Треба да се састајемо сваке недеље, али мислим да је добро да се
> срећемо напољу бар док можемо.

Претпостављам да пушачима свакако више одговара простор ван ДОБ-а.
Питање је само зашто баш нека ка''в''ана или бар, кад имамо цели
Калемегдан. :) Може и шетња Адом. Верујем да има људи којима је Ада
ближа од Калемегдана, но одбијам и могућност да сваки пут идемо на
Аду. Ако смо овај пут на Ади, следећи нека буде на неком другом месту.

Дакле, ако неко планира да сврати до ДОБ-а, нека ми баци поруку, и ја
сигурно долазим. Ако баш постоји жеља (појединачно изјашњавање,
консензус, итд), можемо и да преиначимо састанак за неку шетњу. Али,
што се мене тиче, никакви кафићи и барови на отвореном и затвореном не
долазе у обзир, осим ако су 100% смоук фри зоне.