Поштовани,
вероватно не примећујете да ви или неко вама близак пише објаве на страним
језицима...
Ако већ покушавате да се играте ,пишите на српском.
Немојте нас доводити у стање фашизма и присвајати туђе језике.
Српски је био и остао само овај који се у матици Србији пише и прича.
Ако пак нисте разумели,лингвисти су вам лепо објаснили у којем граду се
прича најчистији српски,па узмите за пример.
Ваљево
Поздрав

Ivana Madžarević <ivana.madzare...@vikimedija.org> schrieb am Fr., 8. März
2024, 12:42: