Да,баш то ваше јекавица или како год да их ви зовете је фашистичко
преузимање туђих језика и тврдња да су то у ствари српски.
У тзв политици Србије се исто тако каже да српске земље обухватају црни
гору,Херцег Босну лику Банију и Кордун.
Итд.брате докле више.
Тако доводите народ у заблуду о цепање Србије и српства у целини.
Научите те Србе српским и да се понашају у Србији како доликује нашој
држави,тако ће Срби да се уједине око једног језика и једне једине државе.
Штогод више радите на такозваним српским језицима из туђине,српским
" tisucljetnim" деловима то више развијате Србију и српство.
Али ви сте вероватно од УДБ-е и постављени да заслужујете Србе.
И иде вам добро.
Тако да када неко пита којим језиком говоримо,одговор-немамо појма. Ко
курве смо ,па мало тамо ,мало вамо.
Ако нас питају за границе,опет-немамо појма,овај каже Карлобаг-Вировитица-
други каже до Улциња,трећи Призрен--Суботица.
Али на крају ће изгледа бити : Сава-Дунав,Врање -Копаоник.
Спасимо оно што нам нуде и што имамо.

Vladimir Burgić <vladimir.bur...@gmail.com> schrieb am Fr., 8. März 2024,
16:07: