From: Sp Saprudin <udari...@yahoo.co.id>
Subject: Bls: Bls: [WongBanten] IMAM SAMUDRA CS (Duel invites, I am serving now)
To: WongBanten@yahoogroups.com
Date: Monday, May 10, 2010, 3:53 PM

      Ok. Isbatullah, aing sabenerna moal hayang memperpanjang urusan sapele
ieu. Bagi aing euweuh untungna, anu aya rugi waktu, rugi tanaga. Anu ngarasa
hante aing hanjeuel aya kalimat anu nadana nunjuk ka diri aing. Sabenerna
gampang mun hayang nyaho saha anu nyieun account a/n Tb Chaery, tinggal lacak
IP addressna.
Aing di Jakarta tinggalna, aing urang Bayah, urang kidul.
Coba ku dia lacak saha anu ngagunakeun account TB Chaery, naha bener eta IP
adressna sarua jeung aing.

Salam,