Sto je najgore "Volija bik da imadem andjela" im je najbolja pesma na tom
albumu :)
Pa ljudi su poceli da slusaju nightwish i hammerpadd jer su postali
mainstream... Ja videh reklamu na MTVu za novi hammerpadd single... fancy...

-=KepI=-

> Stvarno Dachaze kako si bezobrazan! A devojka je lepo pitala! Djubre jedno
> nevaspitano! ;-p
> Nije on ni rekao da niko ne sme da slusha gaywish on je samo reko da ne
> zna
> klavijaturiste za tako neshto! A gaywish stvarno nije gothic! To mu vise
> dodje kao pop! Ili techno (trance ili shta god da ima u onoj pesmi "volija
> bik da imadem andjela")!
> A i tih gaywish tribjuta ima pun kurac danas! Svaka budala slusha gaywish!
> Chak i moja sestra! U pauzi izmedju Droce Trzan i Satane Kvalacbe

Meet the McDonald¿s® Lincoln Fry  get free digital souvenirs,
Web-only video and bid on the Lincoln Fry prop charity auction.
http://us.click.yahoo.com/6kFIvD/fV0JAA/n1hLAA/rzJolB/TM