From: Red_Dragon
To: YUmetal@yahoogroups.com
Sent: Thursday, May 19, 2005 08:40
Subject: Re: [YUmetal] yum forum (jos jedno javno pitanje za ro-a)

ponos je jedino shto choveku i ostaje kad nema ni hleba a u americi ga svi
prodaju za jedan cent i pogledaj zashto ih toliko voleti kada bi i kevu
svoju prodali da dodju na TV!!!......po pitanju ratova Srbi su najvishe
najebali!!!mi smo narod chasti i nismo picke toliko ljudi je umrlo u
ratovima ali su umrli CHASNO PONOSITO SHTITECI SVOJU RODNU
DOMOVINU!!!!!!!!amerikanci se samo vade na Vijetnam gde su se samo
izhivljavali nishtta vishe.pazi koliko oni samo seru za taj rat i koliko se
zhale i kukaju i mjauche i seru........shta bi tek onda srbi trebalo da
rade..........ne mi ne kukamo mi ne zhalimo mi ne mjauchemo i mi ne
seremo!!!!!!ja idalje govorim Jugoslavija ali kakvi su ljudi zbog vlasti
jebene prodali su i svoju dushu to su NASHI politichari I TO BASH ONI KOJI
"ZHELE EVROPU"potkupljeni SAD-om i EVROPOM!!!

Ova drzhava ima seljake u selima shto oru njive a u Americi imaju seljachine
na farmama umno poremeceni pedofilichno nastrojeni!!!!!!!!!!!naravno da
prezirem AMERIK!!!!!!!!Gledaj koja je njihova kultura,koja im je stara
noshnja,koje im je staro jelo!!!!!!!!!jedino shto su ikad uradili je da
BOMBARDUJU nacije sa kulturama!!Oni su samo zajedljivi isuvishe gordi i hoce
da unishte svoju konkurenciju!!!!oni svoje prave od tudjih i kao u
proshlosti to shire da bi dobili vishe i vishe SUZDRZHANIH!!!!BASH SU MI
JAKI bre beba je jacha od njih!!!chisto da te podsetim kada je bilo
bombardovanje (tada si pobegao sigurno u svoju dragu ameriku) prikazali su
snimak kad je srushen "nevidljiv" i posada je snimljena dva mlada chuvena
"marinca" koji su plakali trazheci mamicu i taticu ne pricham napamet to
jeste bre pichketine uplashili su se seljaka sa sela plashe se
NJIH!!!!plashe se seljaka chije je jedino oruzhje vile a na njih shalju
BOMBE!!!vile koje su u poredjenju sa BOMBOM!!!ma bre svi su oni
kukavice!!!!znam kako je bilo za vreme bombardovanja pogodili su bolnicu
preko puta moje kuce kao "ups sluchajno hteo sam kasarnu" izvlachi se kao
promashila je bomba a ovamo su u generalshtal ciljali u 3-ci sprat i
pogodili!!!!!i reci da ne seru samo!!!

Ljudi kakve ti opisujesh ima svugde dali u evropi ili sad-u ili Srbiji ili u
jebenoj Kamchatkoj tako da tvoje razocharenje je totalno ispod granice
detinjeg i nezrelog ponashanja!!!Chinjenica je da ti sada na Srba gledash
kao da je pichka budala kreten koji te je jednom ili nijendom zajebao a
bascicesh se nekom akerikancu u ruke PONOVO i ako te je 500x zajebao!!!ti ne
zhelish da pogledash istinu u ochi ti si slep i za sadashnjicu i za
proshlost i za buducnost!!!

SRBIJA se ponosi time shto ima Srbe chastan i shirokogrudan narod te
seljanije koliko tek ima i u stranim zemljama!!! ti stvarno jesi slep za
objektivno razmishljanje!!!!!to je samo dikaz tvoje nedokazanosti i
nezrelosti!!!

za metal populaciju ima dosta agresije i mrzhnje ali jer je nekad ijedan
metalac napravio incident da ubije brutalno povredi!!!onaj klinac shto je
ubijen ubila je prava seljanija!!!!mrzhnje ima jer si posmatran celog
zhivota zbog izgleda a to stvarno dovodi do agresije jer ti se ne pravedno
sudi zbog izgleda i bivash optuzhen za neshto shto nisi uchinio zbog
izgleda.,,.....ali ja se na to ne zhalim oni svi koji su nashli sebe u
metalu i postali metalci ne trwebajui da padnu pod tracheve i
zajebavanja........ja sam ono shto sam i ja sam kakvu me vidish i jedinu
tada se osecam u svojoj kozhi!!!i time se ponosim!!!

a zapad nas ne voli jer nas je teshko slomiti jer imamo srce i dushu ne
mozhemo se svi potkupiti dolarima i lazhnim obecanjima!!
zato nas "zapad ne voli" kme kme bu huhu...

nemamo mi shta da se "vadimo na Teslu"  on je bio genije i da nije bilo
njega ne bi bilo  nichega!!!on je bio taj seljak koji je bio nash chastan
druzheljubiv1!!!to mu je i bilo kobno!!! i chija sada nacija nema iznad
100iq kada su i onda ameri uzimali um od seljaka!!!ma daj bre drzhish se za
slamku.....

jedino na balkanu....ma daj bre koga lazhes...sebe jedino mozhesh da
naterash u to lazhesh sebe.......

i ako se stidish shto si srbin shto prichash na srpskom shto razgovaraah sa
srbinom sa tim seljakom i chobaninom shto korachash ovom zemljom,i u svoja
govna (vassha) ste se sami ugazili ali da ne priznash krivicu govorish NAS!!

Nina