U pravu si malo pozerisanja nije na odmet, odredjena doza poze mora postojati uvek i bas je dobro da ispliva s vremena na vreme ali nije u redu kada ti se od toga sastoji ceo zivot i kada ti je zivot poza. A sto se tice klinaca a i onih starijih koji su "odrasli" pa kao nisu oni metalci e to je tek smesno, kao kada mala devojcica obuce mamine cipele. Zbog toga metal scena propada a bendovi se nalaze necenjenim iako mi imamo dobre bendove koje treba ceniti. Ja postujem moju mamu koja sa 40 izlazi na svirke i peva, zabavlja se,  to je njena muzika, ono st ona voli, naravno ne ulece u sutke neke stvari ipak trebada prerastes i ne prilice starijim ljudima.

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 8/27/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Zato shto ja ne mogu smatrati normalnom osobom nekoga kome se chitav zhivot svodi na:
> - koj bend je sa kojim bendom u zavadi
> - ko je koga jebao, sa scene
> - ko je koga jebao, u i oko KSTa
> - koliko devojaka sam odbio danas (TM)
> - koliko sam samo ispao grim/tr00/necro pred onom decom od pozera
> i sl.

:-)

Mozda ce izgledati da kontriram, ali se u principu nadovezujem...

Isto tako ide na kurac, kad neko ko je koliko do juce bio goreopisani
metalac (dobro, ne bas koliko gorepomenuti), i onda ga je to odjednom
smorilo, i sad kao prezire metalce (napominjem da se ovo NE odnosi na
tebe i prilozene izjave, ali ima par dobrih primera), kao idu mi na
kurac, KST sux, svi iz doticnog suxx, metal je sranje, metalci su
govna itd, kao da i on do juce nije bio takav, a sad se kao opametio.
Jes bole ga!

Vala ako sa 35 pozelim da prosetam zenu i decu u siljcima, corpse
paintu i grim majcama, ima to i da uradim, ma sta raja mislila!

Uglavnom, koliko god da smara egzistencija "klishe" metalaca, malo
poziranja nije na odmet, i dokle god postoje neke kakve-takve
upadljive grupice "glupih metalaca" po gradu, smatram da svet nije
propao. Propasce kad svi (od 15-16 pa navishe) pocnu da stoje sa
strane (na metal svirci) u "normalnim" majcama i komentarishu kako su
metalci pozeri, i kako je ovo i ono sranje. Zato cenim one matore
rockere sto i sa 40 nose motorhead i black sabbath majce, i odlaze
povremeno na hard rock i metal svirke, iako zive normalnim zivotom
svojih vrsnjaka. Ono sto zabrinjava je kad neko sa 15-16 pocne
"kriticki" da gleda na metal i da pokusava da se uklopi u Kurir/Blic
glediste, iako ga slusa, samo ga je blam da prizna da to malo vishe
utice na njega...

> Ne dajem letecci jeb za Chorbu i Bajagu (i chudilo bi me da iko daje) ali me smara shto je jedna nekulturna i neobrazovana budala kao Ilicc ministar u nashoj vladi.
> Lepo se prezentujemo, nema shta.

Amin to that, mada mene vishe brinu oni sto zapravo nesto i rade u toj
vladi, tj sta zapravo rade i kako, nego oni sto samo lupetaju i pomalo
kradu (kao herr Ilic).

Pop rock Pop rock music Metal music
Metal Rock