> U pravu si malo pozerisanja nije na odmet, odredjena doza poze mora
> postojati uvek i bas je dobro da ispliva s vremena na vreme ali nije u
> redu kada ti se od toga sastoji ceo zivot i kada ti je zivot poza.

Pretpostavljam da ovo tvoje "odredjena doza poze" predstavlja ono random
growlovanje ili random |,,| ili tako neshto shto je postalo urodjeno. Ali to,
IMHO, nema veze sa poziranjem nego sa navikom (k'o shto rekoh, IMHO, jer nikad
nisam urlao DAAACEEE da bih se pokazao pred drugima, nego zato shto mi dushta
to ishte).

> Zbog toga metal scena propada a bendovi se nalaze necenjenim iako mi
> imamo dobre bendove koje treba ceniti.

U veccini nashih bendova se nalaze nadobudni tipovi sa kojima ne mozhesh
suradjivati ninakakvom nivou i zato scena propada (heh, propada).
To je ono moje "koj bend je sa kojim u zavadi" - ochigledno je trend da kao
bend budesh sa svima u zavadi jer cce onda vishe da te cene, ili tako neshto.
Ja sam se svojevremeno dosta trudio da budem ok sa svim moguccim ljudima na
sceni (mladost, ludost) al' kad videh da 99% ljudi nije cenilo moje
angazhovanje, shvatih da nije svaka budala vredna mog vremena.
To me je jako nerviralo jedno vreme, shto imamo dobre muzichare koji su idioti
kao osobe... Posle je, jednostavno, prestalo da me bude briga.

> Ja postujem moju mamu koja sa
> 40 izlazi na svirke i peva, zabavlja se,  to je njena muzika, ono st ona
> voli, naravno ne ulece u sutke neke stvari ipak trebada prerastes i ne
> prilice starijim ljudima.

To je skroz normalno...
Imam ja dvoje komshija u zgradi koji su "normalni" i rade i sve to, ali i dalje
rado odu na rock koncert jer je to "njihova muzika".

No, nije preterano mudro kucati mail, slushati razgovor u susednoj sobi i
istovremeno slushati neki USA rock koji pichi sa flipera ;)

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Chris: I haven't been this confused since the ending of "No Way Out".
[Flashback to Chris & Brian coming out of a theater that's showing "No Way
Out"]
Chris: How does Kevin Costner keep getting work?