Nisi skapirao... ti sada u sebi vidis metalca ili nekadasnjeg metalca i vredjas se... Pogresno si shvatio... Ja govorim o osobinama tih ljudi, a ne oblacenju...

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Igor Popovic wrote:
> Svi ste vi upadljivi... Metalci, Punkeri, Skineri... mislis da shabani nisu padljivi? Pa dobro, ovde ih ima mnogo pa mozda i nisu... Fenseri? To je isto upadljivo, samo sto je prihvaceno... Ali opet imas tu korovce, rapere, psy-trensere (mislim kad obuku ona fluo narandzasto-zelena sranja jok moj nisu upadljivi), itd.

Ja mislim da bi najpametnije bilo da nosimo iskljuchivo bele majce uz
iskljuchivo plave (bez onih izliz efekata i shtatijaznam) novopazarske
farmerke, standardne plitke patike boje po izboru, da se svi potshishamo
na trojku, oni ekstremniji mogu i na sherpu. Tako cemo se razlikovati od
drugih a u stvari izgledacemo normalno i bicemo u mogucnosti da se
uklopimo u bilo koju sredinu. Jer smo tako u mogucnosti...

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште