> Erm, trebalo bi da su windowsi bolji od symbiana, koliko ja znam.

Lepo si rek'o "trebalo bi".
Ortak ima neku Motorolu sa Windows Debile i on sa svojim telefonom mozhe manje
nego ja sa svojim. (multitasking mu ne funkcionishe najbolje / tj. funkcionishe
samo u odredjenim programima, chini se da ima manje programa, glup je, ...)

> na zalost, u pravu si, ispala je. detaljnijim pregledom karakteristika
> one sprave skontah da NEMA TELEFON, nego samo gprs/edge/wifi/blblb .
> Jebena nokia.

Zanimljivo...
Prvo NOKIA televizor a sad NOKIA handheld koji nije telefon...
Sranje.
Po chemu je isti bolji od bilokog drugog handhelda? Po ceni?

> Mada, cena 7710 je pala ispod 400... dok ja skupim pare bice 200 :-)

Ma smorish onog tvog krimosa da ti ubere negde i donese >:)

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Peter Griffin: And this is where the Pilgrims landed at Fraggle Rock.