>     Ko da ove sa googla ili zahooa zabole sta vi mislite, oni
>     verovatno smatraju da je srbija neko evropsko jelo ili marka losiona
>     za brijanje... Nema svrhe raspravljati se oko toga koji je
>     pretrazivac bolji, bolji je onaj na koji si navikao...

Ne raspravljamo se mi zarad sjaja u ochima jednih ili drugih, vecc zarad
rapsrave, zar ne? (l'art-pour-l'artism).
Shta oni misle o nama - slabo koga briga, verovatno ist'o shto i Dimmu Borgir
misli o nama ("docci ccemo kod vas na sledeccoj turneji (ma gde god to bilo)"
TM) ali je ova tema ipak malo vishe techie nego stvar ukusa. Da si techie geek
k'o RO i ja, kuzhila bi, al' poshto uzimam divlji pogod da je relacija
ti-techie jednaka onim cicama na omotu T3 koje su za nashu radost i pomamu uvek
u nekim bikinijima i sa kojekakvim gadgetima u rukama, nogama, gaccama... ;)

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Stewie Griffin: Well, I'd love to stay and chat, but you're a bitch.