On 9/29/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ovde koshta duplo vishe, u US koshta isto.

ok, mislim da je i tamo skuplji al podnosljivo

> Iz US se da nabaviti...
> Zashto je za sve, sem igara, PC bolja platforma?
>
> OK tebi (zbog ASP.NET) ali in general.

i vc++, a i veca je potraznja za cpp aplikacijama za win nego za mac.

pretpostavljam da raznih specificnih poslovnih apps ima vishe za win
jer je popularniji i lakse / racionalnije je traziti windows
programere. znam da se sve vrti oko popularnosti, ali i dalje nema
poente "ultra-kvalitetni" mac... Filmovi i muzika? Pa to mo's da
gledas na svakoj krntiji. Sto te opet vraca na to da se mac isplati
samo za a/v produkciju i dtp. po treci put.
i ponavljam JA LICNO ne volim sve to, kao sto ne mogu da zavolim
recimo nekog tamo muzicara ma sta pricali za njegov kvalitet, prosto
ne svida mi se. I MENI LICNO mac se uopste ne bi isplatio, nego upravo
sto sam rekao - isplatio bi se da ga prodam pa kupim PC sa recimo, 2
monitora, i recimo neko gadno pojacalo i zvucnike, i nove martinke i
nekoliko pari patika (cisto da ne zaostanem za Vladom).

> Kako ja mogu sve shta hoccu na ovom Linuxu, a taj isti Linux mozhe da radi
> ugnjezhden u OS X (mozhe i kao DualBoot, ali nema potrebe) - ne vidim realnih
> mana vecc samo dobitaka od sinergije dva kvalitetna operativna sistema. (ne
> emulacija, nego normalan paralelni rad)

Ako je ugnjezden, to je onda neka virtualna mashina, sto jeste
usporenje koliko god ti se to ne svidjalo. Uostalom to je budzenje,
samo zato da bi pricao da imas i mac i linux? kad bi uzeo mac,
verovatno ne bi ni stavljao nesta drugo osim osx... ne vidim poentu.
Ako hoces Linux, stavices ga na PC. Ako hoces Mac, to sigurno nije da
bi na njemu terao linux.

mada, bice zanimljivo kad mac predje na intelove procesore, tad ce
verovatno sve postati samo pitanje os-a, sem ako apple nesto namerno
ne ubaci da ne bi bio kompatibilan, al to je onda politika microsofta,
cime se pak  dokazuje da te kompanije liche po filozofiji.

> Ne, "srednji" ne izlaze za Mac, "vecci" izadju ali sa zakashnjenjem.
> I ja sam mislio da praktichno nishta ne izlazi, al' ispade da bejah u krivu.

GTA za mac?