> I mene su tako zeznuli prvi put. Posle sam dolazio pijan.

Daleko bilo da mi je ovo prvi put, al' je sasvim moguce poslednji.

Mada sam ovo rek'o suvishe puta da bi me iko shvatio ozbiljno...

> Hm, imam utisak da je ovo opsta atmosfera, vec 3ci put da ovo cujem...
> Il ima manje svirki il smo svi prsli?

Ne RO, samo nam je alkohol nagriz'o centre za memoriju (ili to bejahu
godine). Sad kada bi ove nedelje otishli na svirku i smorili se, bilo bi
sledeceg chetvrtka: "Eh, a shta mislish kako li je sada u KSTu, odavno
nismo bili..."

> Pa ako se pre toga nacnes onom tvojom kombinacijom loze i piva, ne
> cudi me ... }:-)

Znash, originalna kombinacija je votka i crno bechejsko, ostali komboi
su puki iznudjeni kompromisi...

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |