> koliko ja znam tamo se ne koristi cirilica...ili se koristi? Anyway,
> zvanicno pismo u ovoj drzavi je cirilica, a ne latinica, i nisu
> ravnopravne, bez obzira na (ujednacen, tj prevaze na latinicu) broj
> ljudi koji koriste jednu ili drugu varijantu, svidelo se to tebi ili
> ne.

AFAIK U Mongoliji se ISKLJUCHIVO koristi cirilica (bar medju onima koji
znaju da pishu).
A da je cirilica ovde zvanichno pismo mu i ja rekoh, a afaik nece je on
prihvatiti sve i ako mu linkujesh zvanichno saopshtenje sa vladinog
sajta. Onda ce biti "I deny their rule! I defy the elements!" i sl.

> To je zato sto si nesto zasr'o, nema veze sa samim utf8

> Pa, primenjivace se kad ljidi pocnu da ih primenjuju, umesto da beze
> od njih, kao _neki_ :-p

Exactly! Think globally, act locally. BTW Svojevremeno si ti sam gurao
neke proizvode/ideje koje bejahu nepopularne ali bolje od postojecih ako
bi se standardizovale, tako da stvarno ne shvatam chemu taj zatucani
stav po pitanju utfa!

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |