> E, ljudovi, tj. Anto, Drazho (naravno i bilo ko drugi ko je
> zainteresovan da ide) - idemo li na Opeth u BP?
> Ja sam skupio pare i pushten sam s roditeljskog lanca...
> PLIZ LET'S GO...

JA IDEM, 100%
Ne bi propustio nizakojepare!
Na Szigetu sam ih cuo i video, i bio vrlo srecan ali su stvirali
samo 50ak minuta...
Cena je cini mi se 4.500ft. A to mu dodje 1.500dinara, sto je dz.
Konc pocinje u 19.00, a ja tacno ne znam ko ce biti predgrupe,
a bile su Pelican (atmosfericni new wave hard rock)
i Nevermore (ludacki metal).
Evo citam sa opeth sajta, izgleda da su Burst - nemam pojma sta
oni sviraju....

Ako bude nekog org.prevoza (mada sumnjam) iz NS javicu a
takodje vas molim da obavestite clanove liste a pre svega mene
ako bude iz BG :)
Ako ne, idem/o vozom iz NS ili iz SU, pa se vracam/o uvece.
Kad ono ima voz iz Budapest za Srbiju posle ponoci? 3,4?

NP: Dark Suns - Zero [stopped]

-Vik