ma ja sam maloletan isao na sziget i to bez potvrde...

a karta je 25e bus povratna...

a datum ti pise u naslovu jbt.

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Koliko je karta iz BG do Budimpeste, i kako ja mogu
izaci iz zemlje posto sam maloletna, kada je to?

--- Vik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> drugi ko je
> lanca...
>
> JA IDEM, 100%
> Ne bi propustio nizakojepare!
> Na Szigetu sam ih cuo i video, i bio vrlo srecan ali
> su stvirali
> samo 50ak minuta...
> Cena je cini mi se 4.500ft. A to mu dodje
> 1.500dinara, sto je dz.
> Konc pocinje u 19.00, a ja tacno ne znam ko ce biti
> predgrupe,
> a bile su Pelican (atmosfericni new wave hard rock)
> i Nevermore (ludacki metal).
> Evo citam sa opeth sajta, izgleda da su Burst -
> [...]

Jazzy;-)

Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
http://farechase.yahoo.com

How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for FREE with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште