On, njegovi roditelji, poreklo je u verovatno isto... Takodje nisam mislio na fushariadu, nego ako nesto dodje sto valja, to je valjda prioritet, ne?

Pivo sma onako lupio, a ako je nekome KST prioritet, taj moze da se sahrani :-)))

Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> A imas 1200 za fax? Aj ne kenjaj...

Shta ti kenjash?
To ne placca on nego njegovi roditelji.
To shto su moji navukli s konca i kanapa 3000eur da bih ja bio überprogrammer ne znachi da sam ja najbogatiji chovek na svetu i da mogu da kupim iMac iz guzice...
Be real...

> Znaci smanjite KST, pivo i tako to i moci ce...

A zashto da se smanji KST i pivo i tako to?
Kao shto rekoh - svako ima svoje prioritete, a moji definitivno nisu da gledam Miranovicce i ostale idiote, kako u publici tako i na sceni

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Brian Griffin: Look at you. You spent all that time making Chris jealous and now
you have an eating disorder.
Stewie Griffin: Help me up.
Brian Griffin: I would but my doctor advised me against heavy lifting.

How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for FREE with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos