Igor (CHE) Popovic wrote:
> Short term memory da, ali ne i brain damadge ;-) Piseti na erowidu, a i
> gde 'oces...

Pa short term memory je valjda neshto u mozgu...?

> Alkohol te teze uvodi u zavisnike? Hehe, jel to ona babina prica? :-)
> Nemo' da se salis...

Pa procitaj kako treba, nisam ja reko da te teze uvodi u zavisnishtvo,
nego da ne postoji nastavak na alkoholizam, ne postoji neshto na shta te
alkohol privuce...a kad uzimash travu, ipak ti to nije dovoljno nakon
nekog vremene..takodje je cinjenica da nakon duzeg uzimanja trave, kada
si bez nje mnogo si smoren, zato ti organzam i trazi neki drugi vid
promene svesti, a najbolje je ako je mnogo jaci, tako predjesh na neshto
shto ti stvarno sjebe ne samo mozak nego sve jebeno organe...

> Ja ipak redje koristim speed i heroin, nego alkohol (odnosno koristio
> sam, posto sam prestao sa time), ali SAMO zato sto volim vise alkohol...
>
> Priznajem da nisam adiktivna osoba (ja licno nisam ni imao zelju da
> radim cesto bilo sta od ovoga), ali video sam kako i kod adiktivnih
> osoba funkcionise to (ako je neko adiktivan, nista mu heroin ili speed
> (uzima kao najtezu kateogirju) nece biti manje ili vise adiktivni nego
> alkohol)...

da, ali alkohol ce da ti unishti jetru, a heroin ce da ti unishti sve...