Ja bih sada svasta rekla ali mi se jako spava pa necu
da bulaznim. Zato cu se samo delimicno sloziti sa prva
2 Igoreva pasusa i napomenuti da sam ja protiv bilo
kakve droge ma kakva ona bila, ne postoji dobra droga,
takodje sam poprilicno protiv alkohola i pusenja, mada
ako neko ne postuje svoje telo i unistava ga to je
njegova stvar, ne ubedjujem nikoga ni u sta, samo ne
volim da neko pljuga kod mene u sobi i samo tada se
bunim, a za ostalo, svako neka vodi racuna o svom telu
i duhu kako on hoce to nije moja stvar.

--- "Igor (CHE) Popovic" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> 1. Svakih oar dana? Onda ste vi alkoholicari... Ja
> sam imao trip da uzmem jednom u par meseci (a i jos
> neki sa ove liste :-P)...
>   2. Ako Marihuana izaziva shot term memory kako
> onda da nazovemo onda kod alkohola kada posle noci
> pijenja bude NO MEMORY AT ALL???
>
>   Ajde da se ne lazmemo, znam i jedne i druge koji
> su pukli i koji nisu, ali ono sto pokusavam da
> kazem, alkohol ako koristis svaki dan prepucices...
> znaci postaces alkoholicars, sigurno teze nego
> postati heroinski ili amferaminski zavisnik, ali
> opet... e pa vidis to kod kanabisa nema... znaci
> [...]
=== message truncated ===

Jazzy;-)

Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
http://farechase.yahoo.com