Stekao sam utisak da ih ne volis. Inace, taj DVD se izdaje povodom pet godina rada, i vjerovatno ce biti limitiran broj. Ja sam takodje za to da se podrze nasi domaci kvalitetni bendovi time sto ces im uzeti CD.
----- Original Message -----
Sent: Thursday, December 22, 2005 4:29 PM
Subject: Re: Re[2]: [YUmetal] Odlican konceert

Ma nemam ja nishta protiv njih! Chak mi se i svidjaju (not in that way, you
pervert :-)! Samo kazhem da bi mogli pre DVD-a da izdaju josh koji album da
bi imali dovoljno materijala da stave na dotichni! Ne ogranichavam ja taj
stav samo na nashe bendove, nego na sve djuture! Ja prvi podrzhavam nashu
scenu, idem po koncertima, chak i kad znam da necce valjati, kupujem
original diskove i nashih i stranih bendova! Kada bi bendovi prvo obezbedili
sebi pravu podrshku ljudi i kad ne bi posle trecce probe i prve svirke
izdavali album, a posle toga odmah DVD bili bi mnogo kvalitetniji! KA su
chekali deset godina upravo zato! Ne zato shto nisu imali para, jer se zna
da su mogli i posle drugog albuma da izdaju live, nego zato shto su hteli to
da izvedu na najbolji mogucci nachin! Ne kazhu nashi stari bez veze shto je
brzo to je i kuso! Razmisli o tome! A Interfector nije rasprodao ni neki
preterani tirazh prvog albuma, tako da im se verovatno ni taj DVD necce
mnogo isplatiti, a za te pare koje cce ulozhiti mogli su da izdaju josh dva
albuma!
A nasha scena jeste sranje! I nisam ja kriv shto je sranje! Nego gomile
popaljenih klinaca koji bi hteli na brzinu da izdaju album, da bi se hvalili
mamama i tatama, koji bi na kraju bili jedini koji cce taj album kupiti!
Slichna je situacija sa Inerfectorom! Daleko od toga da su popaljeni klinci,
ali su posrljali u to izdavanje DVD-a prerano! Da su sachekali josh koju
godinu i josh koji album DVD bi bio sasvim opravdana solucija! I za kraj,
poshto sam se stvarno raspisao ko konkurs (verovatno moj najduzhi mail
poslat na YUMML), procheprkaj kroz svoju kolekciju i prebroj koliko si puta
kupila original CD (ajd da uzmemo to kao referencu o podrshci nashoj sceni)!
E a onda ccu ti ja poslati spisak svih diskova koje sam ja kupio samo u
2005.-oj! Glavu na panj stavljam da cce kod mene biti vishe! I nemoj da se
vadish na finansijsku situaciju! Verujem da ne stojish ni mnogo bolje ni
mnogo loshije od mene! Ispravi me ako greshim po bilo kojoj stavci ovog
poduzheg izlaganja!