>  kada publika ne bi bila u
> fazonu da je nasa scena sranje

Nasha scena jeste sranje, a nash narod je poznat po tome shto ne voli da lazhe,
therefore, kako recci da scena nije sranje?

> nego podrzali bandove

I shta onda?
Pruzhish podrshku gomilama idiota da ti se vishe od pola njih ni ne zahvali
i/ili otera u tri pizde materine prvom prilikom kad prestanesh da im se chepish?

> i stali ponosno ispred domacih bandova,

Chime se normalan srami budala se ponosi...

> U ovoj zemlji su svi negativni prema nekome kada uspe,
> kao da se sve sem uspeha prasta..

Bollocks.

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Chris Griffin: God's watching me do number two? Oh man, I'm a sinner. God's a
pervert.

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/u8TY5A/tzNLAA/yQLSAA/rzJolB/TM