Eee, sad sam se setila ja vilim Skin (binary 2002) ali
to je valjda Neurotick Fish...
A sto se A23 tice, Leth the wind erase me mi je jedna
od omiljenih...
Ma imam ja electro gothica koliko ti dusa iste, mada
mi se dosta toga ne svidja, suvise mi je electro, ja
sam ipak pristalica gitarskog zvuka...
A23 imam sve, oni mi se bas svidjaju.

--- +goThic+ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> S obzirom da ih slusam od skoro, i da imam samo 3
> albuma, ovo je
> jedina verzija koju imam...
> Nije remix, pretpostavljam da je obicna...
>
> Ali s tog albuma (Storm) najvise mi se svidjaju "Let
> The Wind Erase
> Me" i "You Haven't Eearned It"...
>

> [NP] Assemblage 23 - Skin
> --
> Dark dreams,
> +goThic+
>
> http://necropolis.forumer.com

Jazzy;-)

Yahoo! for Good - Make a difference this year.
http://brand.yahoo.com/cybergivingweek2005/

Know an art & music fan? Make a donation in their honor this holiday season!
http://us.click.yahoo.com/VwqHaC/.VHMAA/n1hLAA/rzJolB/TM