Nikola Pavlicevic wrote:
> Pa sta ako je Robert jedan od moderatora na nasem forumu? Za tvoju
> informaciju, nije samo moderator nego je i prijatelj, a takodje se vodi
> i kao jedan od osnivaca. Kao sto si primetio, to ga ne sprecava da
> otvoreno kaze kad misli da nesto nevalja.
> I, zaboga, kakve to veze ima sa informacijom kako se registuje udruzenje
> gradjana???

Jesam li ja rekao neshto protiv njegovog angazhovanja u vashoj
organizaciji???!!!!!
Mnogo si momche paranoichan...
A to shto ste se registrovali kao udruzhenje gradjana me uopshte ne
tangira. Vishe me nervira shto ne znate da odvajate "ne" i "te", al' to
je vec moj problem...

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |