Nikola Pavlicevic wrote:
> Blah... procenjujes (da ne kazem pljujes :)) bez osnove. Mi ne obecavamo
> kule i gradove, ne radimo samo j*b*ne zurke i imamo ozbiljne planove.
> Kao sto rekoh, ono sto smo do sad radili je lepo dokumentovano. A sta
> cemo raditi u buducnosti? Zivi bili pa videli...

Pa "procenjujem" (kako si lepo primetio: pljujem) sa osnovom jer to shto
je "lepo dokumentovano" mozhe da organizuje i nemi sifilistichni pavijan
bez ruku. Na obecanja sam odavno prestao da se lozhim, tako da dok
neshto konkretno ne uradite imam svo pravo ovoga sveta da kritikujem
(chitaj: pljujem).
Bilo bi lepo da priznash chemu uopshte postojanje takve organizacije
(tj. da potvrdish onu ROovu izjavu)...
Chisto da ja ne bih dalje srao "kako nishta u modernom drushtvu nije
zasnovano na ideologiji nego na interesu" nego da lepo sutra otputujem
znajuci da nece biti mailova u YUMML folderu kad se vratim. }:-)

BTW nemoj nishta od ovoga lichno da shvatish, drk'o bih se ja na bilo
koju NVO koja dodje da me spamuje. }:-)

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |