Stavio sam ako su ostali još najava minimuma (i opciono bilo šta u R
koloni), a ovaj baci kocke po drugi put bez da išta uradi, da se
automatski najavi minimum.
U situaciji gde je ostao samo još ručni minimum, automatski se
upisuje vrednost pri prvom bacanju i iskače obaveštenje o kraju igre
(koje inače iskače kad probaš da baciš kockice nakon što si
popunio tablu).
Ovo sve sam testirao na prekrojenoj tabli u kojoj može da se piše
samo po minimumu i maksimumu, da ne bih morao da popunjavam tablu
skroz - trebalo bi da radi i u normalnim uslovima, ali me mrzi da sad
da bacam kocke 100 puta...
Nisam hteo da forsiram upisivanje u high score listu po završetku igre
jer kontam da bi više ljudi samo pritislo Enter i upisalo se kao
anonymous nego što bi pritisli cancel/escape i sklonili ekran kad ne
žele da se upišu.
Uveo sam i link za pregled rezultata, no, zbog njega sam morao da
preimenujem Podešavanja u Opcije da bi sve stalo na iPhone ekran.
Mada, nemam predstavu kako da uvedem i "Pomoć" u tu priču, sem da
uzmem da smanjujem font, al' videću kad do toga dođem.

Mislim da je to to.

--
Dachaz
[Е-ПОШТА