Nisam ga uzeo, ali uzeću 3G varijantu koja treba da izađe u Junu.
Ono je screenshotovao ortak što ima iPhone, a uopšte ideju da
optimizujem za iPhone mi je dao lik sa Serbian Macintosh User Group-a
koji je rekao "probah ja ovo na iPhone i radi, samo se ne vidi cela
tabela" :)

Što se nabavke tiče - kod nas se prodaju samo tako, ako si
zainteresovan za kupovinu mogu ti proslediti meni trenutno poznate
mamipare (mada ih imaš i po halooglasi.co.yu), a uleti katkad i neka
fina ponuda na SMUG/ES.
Ja se najiskrenije nadam da ću uspeti da izorganizujem nekoga da mi
donese iz USA jer tamo košta oko $350-$400 (IIRC) a ovde ga prodaju i
do 500€ što ne dolazi u obzir.

Jailbrake-ovanje iPhone-a, bar na Mac-u, se sada svodi na to da ga
ubodeš u komp, pokreneš ZiPhone program, izblejiš neko vreme i to je
to.

Što se multitaskinga tiče - nemam pojma. Koliko je meni poznato,
default aplikacije (Calendar, iPod, SMS i tako to) su valjda stalno
upaljene.
Ono što sigurno znam je da možeš da slušaš 'ziku i radiš nešto
drugo.
Trebalo bi da može najnormalnije da se radi multitasking jer iPhone
tera neki ogoljeni OSX (mada je Steva Poslovni vazdan govorio da je to
nije ogoljeni OSX nego pravi OSX, što i nije nemoguće - izbaciš iz
OS-a sve što ti ne treba za telefon i kontam da taj core nije veći od
100-200MB).
No, pade mi sad na pamet da su ljudi kojekakve aplikacije portovali za
iPhone, između ostalog torrent klijent i još grđe - video converter,
tako da mora da može multitasking :)

--
Dachaz
[Е-ПОШТА