לפעמים אני תוהה האם יש אימפקט אמיתי?
נשאלת השאלה מה היה קורה לכנס פייקון למשל, אילו לא הייתה העמותה? האם לא היה
מתקיים, האם היה מתקיים עם אופי מסחרי הרבה יותר?
הייתי רוצה לראות אותנו משקיעים בדברים שאחרת לא יקרו. עבודה מול הממשל היא
הדוגמא המובהקת ביותר,  בפועל אנחנו עושים מעט מאוד. פה ושם יש נגיעות.
לעשות כנסים זה נחמד אבל זה לא זה. כנס התעשיה הבטחונית הוא בליבת העיסוק.
הכנסים המקצועיים הנושאיים הם ליד.