דור -- התשובה שלך נשלחה, ככל הנראה, רק לעומר, ולא לכל הרשימה. כמו שכתב
עומר, הדיון כאן הוא הכנה לקבלת החלטות במפגש שיהיה באסיפה הכללית. יחד עם
זאת, אם אתה רוצה להוביל פעילות או דיונים כלשהם, ברוך הבא, ואם אתה רואה
איך הועד יכול לעזור, תגיד.

אני אציין גם שבאסיפה הזו אמור להיבחר ועד חדש -- ונשמח לראות מועמדים
חדשים.