רכז זה לא בהכרח האדם שיפעל.

רכז - לפחות איך שאני רואה את התפקיד - זה אדם שמהווה מוקד לפעילויות
בתחום שלו.
הוא יהיה הכתובת לפניות מפעילים, והוא ידאג גם לתת מספיק פרסום לפעילויות
בתחום שלו כדי שאנשים נוספים יידעו שיש מה לפנות אליו.
הוא יכול גם לתווך בין הפעילים והועד המנהל במידה ומתעורר הצורך בכך
(טריביאלי אם הוא בעצמו חבר ועד), למשל כדי לקבל תקציב או שרותי ביקורת
הנה"ח/חתימה על חוזים.

--
The key to making programs fast is to make them do practically nothing.
Mike Haertel (original author of GNU grep)

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html