2009/10/30 Daniel Vázquez Rivera <dani en ousli.org>

> Serei curioso... que problema apresenta "fluxo de vídeo" ?

Eu emprego "fluxo de vídeo"

> Saúde.

Só como un matíz para quen empregue   "vídeo en tempo real" decir que non só
non é axeitado como traducion (real time video) terminolóxicamente é moi
distinto, ó punto de que case se pode decir que o vídeo en tempo real non
existe. fai tempo para editar era preciso corrixir esa carencia e
empregabanse unhas máquinas auxiliares, os TBC (correctores de base de
tempo) hoxe a maioría de editores xa o incorporan e os profesionais empregan
un RTKernel :)

o "video directo"