Hello,

On Fri, Mar 05, 2021 at 08:03:14AM +0100, Kiss Gabor wrote:

> Itt már a verziószám is nagyobb eleve.

egyrészt igen, mondjuk itt a cél is az volt, hogy a forrás master
ágba már becomittolt módosítások bent legyenek a csomagban -
viszont a forrásból még nincs új verzió.

> Nem hasonlít az én esetemhez. Nem nagyon.

közben rájöttem, hogy egyáltalán nem :).

> De hasonló gondokat látok felmerülni.
> Mert amikor kijön a gyári 3.0.5-1, akkor
> nem fog érvényesülni a tiéddel szemben. 5pre üti az 5-öt.
> Ha így tervezted, akkor jó. Ha nem, akkor figyelned kell.

Valszeg nem fog kijönni - mivel Debianról van szó, pont az a
probléma, hogy ha ki is jön, az most a SID-be kerül be max, majd
a testing-be, ami majd valamikor stable lesz. Ezek viszont kvázi
backport csomagok.

Másrészt ugye ahogy írtad, Debian esetében ott az apt policy, és
én igazából ezzel oldom meg a problémát.

Szal elnéztem, csak már nem akartam külön emiatt írni :P

a.