Szia Feri,

On Sun, Mar 07, 2021 at 08:17:26AM +0100, wf...@niif.hu wrote:

> Nem egészen értem, mire gondolsz.  Az APT minden elérhető verzióhoz
> rendel egy prioritást, majd annak alapján dolgozik tovább.  A verziók
> azt döntik el, hogy mi számít upgrade-nek vagy downgrade-nek, ezekre
> ugyanis eltérő szabályok vonatkoznak.

pl. ha egy csomagnak egy adott repository-ban magasabb prioritást
adok, és ha egy alacsonyabb prioritású repository-ban megjelenik
egy frisebb verzió, akkor fog-e frissülni a csomag?

> Lásd man deb-version, de a forrás természetesen a Debian Policy:
> https://www.debian.org/doc/debian-policy/ch-controlfields.html#s-f-version

ezt megtaláltam, lehet, hogy értelmezni is kellett volna :). Az
általad írt példa elég jól magyaráz - lehet, hogy ezt még
elviselné az a doksi :).

Köszi,

a.