Hegedüs Ervin <airw...@arxnet.hu> writes:

> valóban, köszi az észrevételt.
>
> Egyébként egy ilyen esetben a verzió felülírja a policy
> beállítást is?

Szia Ervin!

Nem egészen értem, mire gondolsz.  Az APT minden elérhető verzióhoz
rendel egy prioritást, majd annak alapján dolgozik tovább.  A verziók
azt döntik el, hogy mi számít upgrade-nek vagy downgrade-nek, ezekre
ugyanis eltérő szabályok vonatkoznak.

> ez az, amit így leírva nem találtam meg - de simán lehet, hogy én
> voltam figyelmetlen.

Lásd man deb-version, de a forrás természetesen a Debian Policy:
https://www.debian.org/doc/debian-policy/ch-controlfields.html#s-f-version
--
Üdv: Feri