Hi,

Begin forwarded message:

[...]
 From: Ionut Vancea <[EMAIL PROTECTED]>
 Subject: Re: [rofug-announce] Noua interfata web ROFUG
 To: rofug-announce@rofug.ro

 eu, din nou ...

 si a doua observatie ar fi traducerea "oglinda" in
 romana, cred ca putea fi lasat mirror, nu, ce ziceti?

 Cred ca am nevoie si de parerile altora :).

De fapt parca am mai discutat candva privind dictionarul dupa care vom face traducerile pentru documentatiile FreeBSD si stabilisem ca vom folosi dictionarul RTFS.

 Sa folosim aceeasi regula si pentru website ?
 Ce parere aveti in particular despre "mirror/oglinda" ?

PS: traducerea pentru interfata GeekLog in romana mai are lacune si ii lipsesc diacriticile. Cred ca vom initia un proiect de adaptare a traducerii existente...

Regards,
Adrian Penisoara
Ady (@rofug.ro)

 numai bine
 Ionut

 --- Adrian Penisoara <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Hello,

    Tocmai am activat pe website-ul ROFUG noua
interfata pregatita in
ultimele zile. Pentru conformitate, vechiul site va
mai fi accesibil o
perioada de timp la adresa www.rofug.ro/older/ .

    Comenariile si/sau sugestiile va rog sa le
postati pe lista rofug
sau pagina web.

Adrian Penisoara
Ady (@rofug.ro)