El dc, 23-03-2005 a las 12:10, xxavi escribió:

> No serie més interessant dedicar els esforços a la Vikipedia?

Jo particularment trobo molt interessant el recull i sobre tot la guia
d'estil. Una cosa que trobo a faltar és un diccionari per l'StarDict o
similars. (jo no he trobat res d'això) Si tingués tota la neoloteca,
recull i guia d'estil en aquest programa ja seria la conya.

Dono les gràcies a tots els de SoftCatalà per l'esforç que esteu fent.

--
(Sisplau si algú vol respondre que utilitzi la llista, si no, no rebré
la resposta. Gràcies)

Salutacions

Jordi