Bones.

On Sat, 19 Mar 2005 05:24:53 +0100
Quico Llach <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Bones,
>
> acabada la Guia em poso amb el Recull de termes. Estaria be que
> traguéssiu la pols a tots aquells glossaris, llistes de paraules, etc.
> que tingueu desperdigats pel disc i me'ls féssiu arribar (en text
> sense format o HTML, si és possible). També, evidentment, tots aquells
> mots que penseu que s'haurien d'incloure a la nova versió del Recull,
> i qualsevol error o omissió que hagueu trobat a la versió actual.
>
> Gràcies avançades per la col·laboració!
>
> Salutacions,
>
> Quico
> [...]

No serie més interessant dedicar els esforços a la Vikipedia?

Vinga, fins una altra.
_____
xxavi

P.D. Amb aixó no vull dir que el Recull sigui quelcom sobrant, ni molt
menys, però la Vikipedia la trobo com a més universal.

         "Be liberal in what you accept, and
  conservative in what you send"  from RFC [Braden 1989a]