Hola,

El dilluns 25/04/05, a les 00:04 (+0200), Ivan Vilata i Balaguer va escriure:
> - *CSV table*: taula CSV? taula amb comes? taula de comes?
> - *list table*: taula llista? taula de punts?

CSV deu ser coma-separated-values que és un format més o menys
estàndard per desar dades numèriques. O sigui que jo posaria
"taula en format CSV" que és el que em sembla que s'entén millor.
I l'altre "taula en format llista" però no em fotis massa cas :-)

> Tanmateix, els termes que realment em preocupen són:
>
> - *emphasis*: èmfasi? (cursiva no em val, indica format!)

Sí.

> - *strong*: destacat? fort? (negreta no em val, indica format!)

Destacat.

> - *highlights*: sumari? destacat? compendi?

Sumari, resum...

> - *pull quote*: cita separada? cita destacada?

Cita destacada.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.