Καλησπέρα,

Έχω ένα πρόβλημα τουλάχιστον στις 3 τελευταίες εκδόσεις τους Ubuntu. Τώρα
έχω το 15.04.

Ο υπολογιστής ξαφνικά πιάνει 100% CPU και HDD χωρίς προφανή λόγο. Συνήθως
γίνεται όταν είναι ανοιχτός ο firefox και ταυτόχρονα ανοίξω και τον
chromium. Το λαμπάκι του δίσκου μένει μόνιμα αναμμένο και όλα αρχίζουν να
πηγαίνουν αργά με αποτέλεσμα σε περίπου 5 δευτερόλεπτα να χάνω ακόμα και τη
δυνατότητα να κινώ το ποντίκι.

Εάν πατήσω άμεσα ctr+alt+f1 και έχω προνοήσει να έχω κάνει login στο
session αυτό, τότε μπορώ να πληκτρολογήσω killall firefox και το laptop
επανέρχεται άμεσα στη φυσιολογική λειτουργία. Αν δεν έχω προνοήσει τότε
αναγκαστικά πρέπει να απενεργοποιήσω τον υπολογιστή κρατώντας το power,
μιας και σε αυτή τη κατάσταση το login καθυστερεί από αρκετά λεπτά έως για
πάντα..

Επίσης αυτό μπορεί να συμβεί με οποιαδήποτε 2 προγράμματα ταυτόχρονα
ανοιχτά. Για παράδειγμα μπορεί να συμβεί έχωντας το spotify και το matlab,
ή το kodi και το firefox. Έχω παρατηρήσει το κόλλημα να ξεκινά ακόμα και
ανοίγοντας το dash του unity.

Μπορείτε να μου προτείνεται ποια logs να ελέγξω; Και γενικότερα τι
ενέργειες να ακολουθήσω;

Ευχαριστώ εκ των προταίρων,
Φιλικα,

 <http://mkaperna...@di.uoa.gr>