Μου μυρίζει πρόβλημα swapping. Πόση μνήμη έχει το μηχάνημα; Πόση swap
του εχεις δώσει; Ίσως το πρόβλημα εμφανίζεται όταν δεν γεμίζει η μνήμη
ram. Άσε ανοιχτο ένα τερματικό με τη top ή htop καθως παιζεις και δες
τι δειχνει για τη μνημη και swap όταν αρχιζει να κανει συνεχως io στο
δισκο.

---
Konstantinos Togias
M.Sc. in Mathematics of Computers and Decision Making
Software & Web Applications Developer