ΟΚ. Ίσως να μην είναι ο δίσκος, ωστόσο οι τιμές που βλέπω δεν μου
αρέσουν. Δεν είμαι 100% σίγουρος διότι ψάχνοντας κάποιο επίσημο έγγραφο
από την Kingston δεν κατάφερα να βρω κάτι που να περιγράφει αναλυτικά
τις τιμές αυτές. Ωστόσο, έχω την εντύπωση πως οι τιμές πχ

  1 Raw_Read_Error_Rate     0x0033   095   095   050    Pre-fail  Always
      -       0/14870392

201 Unc_Soft_Read_Err_Rate  0x001c   120   120   000    Old_age
Offline      -       0/14870392

204 Soft_ECC_Correct_Rate   0x001c   120   120   000    Old_age
Offline      -       0/14870392

Θα έπρεπε να είναι μηδενικές, αφού ο δίσκος είναι καινούριος. Δηλ

  1 Raw_Read_Error_Rate     0x0033   095   095   050    Pre-fail  Always
      -       0/0

201 Unc_Soft_Read_Err_Rate  0x001c   120   120   000    Old_age
Offline      -       0/0

204 Soft_ECC_Correct_Rate   0x001c   120   120   000    Old_age
Offline      -       0/0

Ψάξε το λίγο περισσότερο, δοκίμασε και το επίσημο εργαλείο της
Kinsgton[1](μόνο για Windows). Στην θέση σου θα ψηνόμουν για επιστροφή
και απαίτηση αντικατάστασης.

Ίσως όμως να μην ευθύνεται όντως ο δίσκος, αλλά ο controller ή κάποιο
καλώδιο σύνδεσης που προκαλεί αυτά τα προβλήματα; αφού όπως είπες τα
είχες και με προηγούμενο δίσκο.

Σε ότι αφορά τα logs, δες την dmesg, το syslog το οποίο συνήθως είναι
τεράστιο οπότε μπορείς να δεις πχ τις τελευταίες 100 γραμμές, καθώς και
το Xorg.0.log το οποίο έχει σχέση με το γραφικό περιβάλλον (κάρτα
γραφικών...κλπ).

:~$ tail -n 100 /var/log/syslog > syslog100
:~$ cat /var/log/dmesg  /var/log/dmesg.0 > dmesgall
:~$ cat /var/log/Xorg.0.log /var/log/Xorg.0.log.old > xorgall

Και ανεβάζεις τα περιεχόμενα των syslog100, dmesgall, xorgall.

[1]: http://www.kingston.com/us/support/technical/sandforce_ssd_toolbox

--
Nick Th