On Thu, 2004-06-17 at 13:10, Jordi Mas wrote:

> Fa poc xerrant amb la Junta d'Extremadura em van comentar que estan en el
> procés de treure un concurs públic per escriure una aplicació que pugui
> substituir Access. La plataforma tecnologica serà Mono. Si el concurs ho
> guanya una empresa amb gent que en sapiga, en pot temps poden tenir un
> propotip funcionant, ja que en Mono desenvolupar aplicacions és molt ràpid.
> Potser seria interessant juntar esforços. Us puc passar el contacte si ho
> necessiteu. També s'ha de veure que és farà des de OpenOffice.org.

        Doncs potser si que seria interessant, de fet, aquesta és la
        filosofia del programari lliure no? ells alliberen, tant
        aviat com puguin (RELEASE SOON!!!!) i tots contribuïm.
        (Això com a aproximació de mínims al tema).  Evidentment,
        que, tant bon punt tinguem una mica d'ordre intern, que
        estarem disposats a col.laborar (per tant, passa el     contacte...).

 Universitat de Lleida
 Area de Sistemes d'Informacio i Comunicacions
 Carles Mateu i Piñol                  Tel: +34 973 702049
 Director                              FAX: +34 973 702130

 www:    http://www.udl.es/usuaris/carlesm/
 GnuPG key: CD989EA1 ( http://www.keyserver.net/ )
 Fingerprint = B1B7 65F7 38E4 C34E 5865 135F DEA6 CF2A CD98 9EA1