Però com molt bé ha dit en Xavier Cuchí s'ha d'anar en compte de que no
per voler presentar substituts de Microsoft estem promovent males
pràctiques informàtiques. El Access promou les males pràctiques, si es
fa un sustitut lliure hauria de ser en la línia del Recall, és a dir un
front-end per a MySQL o Postgress.

--
********* Xavier Amatriain ********